10 wskazówek, jak zaoszczędzić pieniądze na pakowaniu i spinaniu

10 wskazówek, jak zaoszczędzić pieniądze na pakowaniu i spinaniu

Pakowanie i taśmy przemysłowe – jak pakować tanio?

Opakowanie przemysłowe są tak samo ważne jak sam produkt w paczce. Jego celem jest ułatwienie transportu produktów do sklepów. Umożliwia także szybsze rozpoznanie produktu. Najważniejszą cechą opakowania przemysłowego jest ochrona produktu. Dlatego musi być skoordynowany z celem i środowiskiem przechowywania. Ważne jest, aby opakowanie przemysłowe spełniało jedno lub wszystkie z poniższych kryteriów:

  • Musi być wystarczająco wytrzymałe i trwałe, aby wytrzymać stały ładunek (ciężkie kartonowe pudła ułożone razem)
  • Musi zabezpieczać produkt i w razie upadku go złagodzić
  • Musi być wystarczająco szczelne, aby zapobiec przedostawaniu się wilgoci i powietrza
  • Musi być odporne na warunki atmosferyczne, które mogłyby zniszczyć jakość produktu
  • Musi być kompaktowo zapakowane, ponieważ zapewnia klienta, że żaden produkt nie został wcześniej otwarty
  • Nasze zapakowane materiały spełniają wszystkie powyższe warunki, zapewniając klientom trwałą satysfakcję, co jest odzwierciedlone ich lojalnością. Ważne jest, aby klient wiedział, że w przypadku opakowań o niskiej jakości końcowy koszt może być większy niż w przypadku początkowego oszczędzania na dobrej jakości materiałach.

Powyższe warunki muszą być spełnione w całości, gdy pakowany produkt jest narażony na różne warunki pogodowe i dłuższy czas transportu. Dlatego konieczne jest wybranie odpowiedniej strategii, która ma na celu obniżenie kosztów i bezpieczeństwo spakowanych produktów. Oto dziesięć sposobów oszczędzania na opakowaniach przemysłowych:

  1. Oceń wymagania każdego produktu

Dokładnie oceń zalecane wymagania dotyczące pakowania przypisane do każdego produktu, a następnie porównaj je z bieżącą praktyką (na przykład, możesz zauważyć, że zarówno plastikowa folia, jak i cieńsza płyta są odpowiednie do pakowania określonego produktu).

  1. Sprawdź, czy opakowania są odpowiedniego rozmiaru

Eksperci zalecają by nie tworzyć więcej niż 2 cm przestrzeni między produktem a opakowaniem. Dlatego lepiej wybrać małe pudełka, nie tylko ze względu na bardziej kompaktowe opakowania, ale także ze względu na niższe koszty zakupu i wysyłki produktów.

  1. Usuń niepotrzebne warstwy i etykiety

Każda warstwa tektury, pianki itp., która jest dodawana do opakowania, zwiększa koszty. Jeśli produkt naprawdę potrzebuje silnej ochrony, rozważ zastąpienie lżejszych warstw, jednym bardziej zwartym i wytrzymałym. Ogranicz także liczbę etykiet, dlatego zaleca się przykleić jedną na zewnątrz pudełka, a drugą na środku.

  1. Kup plastikowe lub tekstylne/kompozytowe paski w dużych ilościach

Dowiedz się, którzy dostawcy oferują zniżkę przy zakupie. Nie zawsze oznacza to, że najkorzystniejsze zakupy dokonywane są u największych dostawców. Często zdarza się, że drobni dostawcy materiałów do pakowania są tymi, którzy wypracowali dobre relacje z dostawcami i oferują największe rabaty.

  1. Zmniejsz koszty pracy

Zawsze należy dążyć do poprawy efektywności. Można to osiągnąć usprawniając procesy, zabezpieczając narzędzia i sprzęt oraz kontynuując szkolenia dla pracowników.

  1. Wykorzystaj ponownie co tylko możliwe

Dzięki starannemu planowaniu wiele materiałów do pakowania może zostać ponownie wykorzystanych. W tym przypadku należy również wziąć pod uwagę materiał, który otrzymujemy razem z surowcami do produkcji naszych produktów, a nie tylko ten, który jest przekazywany klientowi z produktem.

7.Automatic and semi-automatic strapping banding machines shopKonserwuj narzędzia i sprzęt

 

Wdróż program konserwacji profilaktycznej dla opakowań, urządzeń i sprzętu. Ustal harmonogram monitorowania i skonfiguruj system śledzenia konserwacji i dokumentacji. Ty tworzysz procedury zgłaszania problemów i możliwych komplikacji. Ważne jest również by zainwestować w zapasy części zamiennych, których potrzebujesz najczęściej.

8.

Rozważ system “odkupienie zakupu” i “używany ponad nowym”

 

O ile to możliwe, odnawiaj stary sprzęt lub kupuj używany. Ten rodzaj wyboru może być dobry, jeśli sprzęt nie jest kluczem do prowadzenia działalności. Najlepiej jest ocenić, czy sprzęt do pakowania jest kluczem do biznesu i jakości twoich produktów.

 

  1. Zwróć uwagę na zmiany cen

 

Ceny produktów takich jak folia stretch i taśmy stalowe mogą ulegać znacznym wahaniom z miesiąca na miesiąc. Jeśli nie zwrócisz uwagi na tego rodzaju wahania cen, szybko może się zdarzyć, że koszty wzrosną. Jest to również jeden z głównych powodów, dla których warto rozważyć dostawcę, któremu ufasz. W ten sposób ryzyko jest niższe.

 

  1. Znajdź dostawcę, który oferuje wszystko czego potrzebujesz

 

Rzetelny, doświadczony i profesjonalny dostawca materiałów do pakowania może zaoszczędzić ci sporo pieniędzy. Musi wiedzieć, co ma do dyspozycji i doradzić ci w wyborze jego produktów, tak by spełniły Twoje potrzeby. Dobrze jest wybrać takiego dostawcę, z którym zamierzasz utrzymywać kontakt przez dłuższy czas, ponieważ może on wtedy lepiej poznać Twoją firmę i potrzeby. bandownica24.com jest międzynarodowym dostawcą oferującym wszystkie niezbędne narzędzia i paski do pakowania.

Podziel się tym postem